sobota, 3 stycznia 2015

Człowiek Mrówka, Agentka lepsza niż Bond i Iron Smarkacz - oto Marvel na dziś


Nie wiem, skąd taki marvelowy wysyp wiadomości. Wszystko jednocześnie. Ale byłem tak dobry, że Wam wszystko uporządkowałem :D Zatem:





1. Zacznijmy od teasera - teasera nie byle czego. Dziś zadebiutowała króciutka zapowiedź trailera (pełny trailer zadebiutuje wraz z pierwszym odcinkiem "Agentki Carter") do "Ant-Mana" w cywilizowanym rozmiarze (wczoraj pojawiła się wersja... mrówcza :D). Oto ona (żadnej opinii sobie tym nie wyrobicie, bo po prostu nic tu nie widać :D):









2. Drugie info brzmi tak: Robert Downey Jr. nie będzie już Iron Manem, a jego miejsce zajmie Ty Simpkins. Też nie wiecie kto to jest? Też nie wiedziałem. To ten dzieciak, co tak irytował w "trójce". Tak, wiem, to jakaś masakra. Mam nadzieję, że to jednak plota, wymysły gazet. Jak teraz jest taki irytujący, to jaki będzie za te parę lat?! Nieeee, Marvelu, nie idźcie tą drogą!




3. A na zakończenie tego postu... parę fotek Hayley z serialu "Agentka Carter" (premiera już szóstego stycznia!), które zadebiutowały dziś w necie:









3 komentarze:

  1. :D coś czuję że to będzie serial idealny dla mnie. Który program emituje? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W USA od wtorku, u nas nie wiadomo :D

      Usuń
    2. :( no nie , no nie, taki idealny wprost dla mnie serial, co za życie

      Usuń