poniedziałek, 19 stycznia 2015

Co tam słychać w Midgardzie?





Podobno jest "Blue Monday". Hmmm, do dziś nie wiedziałem co to jest xD Czy na samą myśl o tym mam dostać depresji? :D Czytając news numer "jeden" faktycznie można :P Ale nie - ja nie znam słowa "depresja", humor mnie nie opuszcza! Walić "niebieski poniedziałek"! Czas na newsy!




1. Kristen Stewart żebra o rolę w uniwersum Marvela. "Aktorka" stwierdziła, iż bardzo chętnie wystąpiłaby w filmie o przygodach Pana Patrioty, który paraduje w głupim stroju z głupią tarczą. Patrząc jednak na poziom "Zimowego Żołnierza", to polecam pani Stewart poszukać roli w filmach Asylum - tam grają ludzie o równie potężnych umiejętnościach, co ona ;) TRZYMAJCIE JĄ Z DALA OD MARVELA!



2. Graham Yost wciąż nie może wymyślić odpowiedniego zakończenia dla serialu "Justified". Twórca tej kultowej produkcji chce, aby fani, którzy pozostawali wierni Raylanowi i Boydowi otrzymali godne zwieńczenie ich przygód. A ja, jako ultrafan, wiem, że tak się stanie! Premiera ostatniego sezonu już jutro (w bibliotece internetowej za dwa dni ;)).



3. Potwierdzono to, czego można się było domyślać. Patrick Stewart i Ian McKellen nie pojawią się w najnowszej części przygód "X-Menów"! Trochu smutno, ale nie było innej opcji. Poza tym Fassbender i McAvoy godnie ich zastąpią! :)



4. A na kuniec spocik filmu "Focus" (potwierdzono kategorię "R"!)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz