poniedziałek, 5 stycznia 2015

Co tam słychać w Midgardzie?





Dziś dowiecie się, że to nie tylko ja mam nie pokolei we łbie, przekonacie się o tym, że ludzie pokochali Hitlera na dinozaurze i zobaczycie obrazki! Tyle atrakcji, jak z tym żyć? :D







1. Sony zszokowało dziś cały świat i chyba także samo Sony. Bo oto, mimo wielu wcześniejszych informacji... zabierają się za realizację "Niesamowitego Spider-Mana 3". Tak, dobrze widzicie na oczy - nie musicie iść do lekarza i czekać 20 lat w kolejce! To Wam pomogłem! Ale skoro twierdzili, że "trójka" nie powstanie, a teraz powstaje, to jak to rozumieć? Ha, pewnie teraz oni chcieli zaskoczyć hakerów z Korei! Zrobili to w takim stylu, że hakerzy z Korei są tak zaskoczeni, że shakowali sami siebie. Filmowi życzę powodzenia, choć po "dwójce" mam wielkie obawy ;)




2. Hitler na dinozaurze, wkurzony Chrystus i gość udający Putina nie będąc do niego podobnym, tak spodobali się fanom, iż na konto producentów "Iron Sky 2" wpłynęło już pół miliona dolarów! Jest więcej takich jak ja <3 Oto przecież kolejny potencjalny kandydat do miana przyszłego filmu roku! Uwielbiam "Iron Sky", a "dwójkę" pewnie jeszcze bardziej pokocham :)




3. Obrazki. No właśnie, to na pierwszy ogień pójdzie Natalja Portman, która trzyma rewolwer (a kolejne fotki są równie fascy... zieeeew.... nujące):



Ten przynajmniej się fajczy


Brakuje tylko Dona Johnsona i jego ekipy w maskach ;)





Fotki te pochodzą z filmu "Jane Got a Gun".




4. I ostatnie obrazki - tym razem postapo ;D Taaaak, nowy "Mad Max" nadciąga, to i łobrazki dali!





3 komentarze:

  1. ooo to ta mała tzn. teraz już nie z Leona zawodowca? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia z rewolwerem wygląda wystrzałowo. Film na pewno obejrzę, bo westerny lubię i Portman też cenię wysoko. Nie oczekuję jednak wiele, żeby się nie rozczarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po tych wszystkich zmianach (a było ich koło miliarda) kompletnie nie mam żadnych oczekiwań - oby się dało to obejrzeć i styknie :D

      Usuń