poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Poniedziałkowe polecajki Wikinga #27

 


Cyk, atak z zaskoczenia! Stwierdziłem, że idzie majówka i nie mogę zostawić Was bez "polecajek" na zbliżające się dni wolne. Co dla Was przygotowałem? Zapraszam do notatki :)





POLECAJKA #1




"Abigail"

Aktualnie w kinach

Opinia: "Abigail" jest dokładnie tym, czego oczekiwałem. To doskonały horror komediowy, w którym krew leje się hektolitrami. Znakomite kreacje aktorskie (Newton, Weir, Durand i Stevens wymiatają!), kapitalny soundtrack, fenomenalny montaż (scena wspólnego tańca to jedna z najlepszych scen w tym roku!) i cała masa humoru - to rewelacyjne kino, które oferuje rozrywkę na najwyższym poziomie. Jeśli kochacie "Zabawę w pochowanego" czy "Piękną i Rzeźnika", pokochacie i "Abigail"!




POLECAJKA #2




"Trzej Muszkieterowie: Milady"

Film, będący kontynuacją "Trzech Muszkieterów: D'Artagnana", dostępny jest w płatnych serwisach VOD

Opinia: "Trzej Muszkieterowie: D'Artagnan" byli dla mnie filmowym objawieniem. Kocham książkę Dumas, obejrzałem większość jej ekranizacji i nie spodziewałem się, że jakaś jeszcze mnie zaskoczy. Tymczasem Martin Bourboulon stworzył kino fantastyczne. Czy "Milady" to dzieło równie udane? OCZYWIŚCIE! Aktorzy to mistrzostwo świata (zwłaszcza Eva Green, która jest najlepszą filmową Milady w historii!), walki są wyborne, muzyka miażdży system, a zdjęcia są po prostu boskie. "Milady" ma jednak ten sam drobny problem, co "D'Artagnan" - zdaje się być filmem mocno pociętym, stąd czasem bywa na ekranie bardzo chaotycznie. Nie zmienia to jednak faktu, iż jest to dzieło, które warto znać. Ba, wręcz trzeba znać! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz