piątek, 23 stycznia 2015

Co tam słychać w Midgardzie?






Później czasu nie będzie, zatem potruję Wam tyłki z rana :D A jako, że mój stan po wczorajszej nocy jest, jaki jest, olejcie wszelkie błędy, które mogą tu zagościć xD



1. Joel Edgerton lub Jon Bernthal - któryś z tych panów TEORETYCZNIE zagra w "Suicide Squad" postać Ricka Flagga. Obstawiam tego drugiego - będzie tańszy ;)


2. Karl Urban przymierzany jest do roli czarnego charakteru w filmie "Aquaman". Wzięli go po kolorze włosów? :D Nie, no dobra, lubię gościa, ale szkoda go na film "o gościu z gołą klatą, który potrafi pływać"...



3. Człowiek o imieniu, którego nie da się zapisać (dlatego je skopiuję) - Chiwetel Ejiofor - ma szansę zagrać jeden z czarnych charakterów w filmie "Doktor Strange". Co ja właśnie napisałem?! Błagam, nie róbcie mi tu zamieszek, tak się mówi i nie było to zamierzone z mojej strony :D



4. Melissie Benoist zagra Supergirl w serialu stacji CBS. Pytacie, kto to jest? Cóż fanki i fani "Glee" wiedzą - my mamy ją zaś kojarzyć z "Whiplasha" :D





2 komentarze:

  1. Ostatnoi mnie nie było, ale wpis ciekawy :) Mam pytanie jakie teraz polecasz seriale, które można obejrzeć w Polsce? Jest jakiś serial tak bliski twemu sercu co SonSi?

    OdpowiedzUsuń